Medlemstreff på Mikkelrud 28.8

MikkelrudProgrammet for medlemstreffet på Mikkelrud er klart. Husk å melde deg på til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Ta gjerne med slekt og venner og naboer - men de må altså meldes på.

12.00 Velkommen ved Rune, deretter ordet til Anne-Lise/Tore som forteller om plassen og arbeidet de har nedlagt

12.30 Omvisning på plassen

13.30 Varmmat og drikke og drøs

14.30 Trine Sennerud Melby: Om de skogfinske bosettingene i Aurskog, Setskog og Eidskog. Kåseri og musikalske innslag (45 min)

15.15 Om foreningen – hva jobber vi med og hva bør vi jobbe med? Rune innleder, deretter ordet fritt

16.00 ca Slutt

Ta for sikkerhets skyld med deg noe å sitte på. Det er ikke så mange stoler på torpet.
Og vi må altså ha påmelding pga beregning av varmmat.