OPPSKRIFT: sette inn PDF og video

Sette inn PDF:

Velg CMS-Content i menyen over. Deretter "Media". FInn PDFen du vil laste inn, og klikk "Sett inn Media" Du vil få opp en kode som ser sånn ut "Download Hurdal-minikonsert-tralalala."

Her bør du skrive om lenketeksten. Bare skriv ny tekst direkte etter  "Download", og slett det overflødige etterpå. Slett "Download" eller oversett til "Last ned"til slutt.

Sette inn video:

VI bruker en egen kode for å laste videoen. Men først må du finne nettaddressen - URL-en - til det du vil vise.
Vanligvis Youtube, men det kan også være Vimeo eller andre kilder.  Her brukes youtube som eksempel.

Finn videoen på Youtube. Under avspillingsvinduet er det en rekke knapper, blant annet "Del". Klikk på denne, og velg Kopier. Den putter du inn i koden under.

Koden er enkel. Skriv :

Det er alt.

Sannhets- og forsoningskommisjonen julehilsen 2022

Dette er en test

For redaktøren

Dette er en posisjonholder for Logg-inn modulen. Den skal ikke redigeres.  Logg inn i feltet under.

Innmelding

Bruk lenken under for å melde deg inn i foreningen:

Skjema for innmelding

Betal inn årskontingenten på kr. 250
Ungdom under 30 år: kr. 100

Innmeldinger etter 1. desember godkjennes automatisk for 2024.

Dersom du har problemer med skjemaet, send en e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. og legg ved navn, postadresse og fødselsår. Betal til bankkonto nr. 9365.31.95271, eller VIPPS 662508.
For innbetalinger fra utlandet: IBAN: NO5993653195271

Medlemskapet er gyldig når kontingenten er registrert.

MEDLEMSFORDEL:

10 % rabatt på Kaffistova (inntil 6 personer) og Hotell Bondeheimen (ved direktebestilling).